Case Study:

DOKUMENTOPBEVARINGSLØSNING APPELLERER TIL FREMSPIRENDE ADVOKATKONTOR

Kundeprofil

Fremspirende advokatkontor

Udfordring

Plads og omkostningsbesparelser. Overensstemmelse med føderale databeskyttelseslove. Rettidig levering. Synkronisering med eksisterende arkiveringsstruktur.

Recall-løsningen

Yderst sikker, nøglefærdig dokumenthåndteringsløsning der omfatter lagring, indeksering, arkivering, afhentning, levering, sporing og endelig destruering. Detaljerede revisionsrapporter i overensstemmelse med branchelovgivning.

Funktionsdetaljer

Transportkøretøjer der er udstyret med GPS og alarm. Klimakontrolleret facilitet med luftfiltrering, brandkvælning og sikkerhedstiltag indbefattet men ikke begrænset til: perimeterbeskyttelse, lys og alarmer, biometrisk adgang, lukket kredsløbs tv (CCTV) og digital videooptagelse (DVR). RFID stregkodning, katalogisering og arkivering. Lagerstyring via ReQuest Web.

Resultater

  • Sikkerhed - Globale sikkerhedsfacilitetsstandarder. Stringente driftsprocedurer.
  • Effektivitet - Drastisk reducerede omkostninger til fysisk lagring og vedligeholdelse af arkiver på stedet og på sikker vis.
  • Kundetilfredshed - Kundefokus, personaleservice. Hurtig adgang til sagsoplysninger med online aktivitetshistorie via e-mail eller fax.
  • Bæredygtighed - 100 % overensstemmelse med alle forordninger i loven om databeskyttelse. Sikker destruering og genbrug af gamle materialer.
Recall Folder

RESSOURCER

Recall Case Study

CASE STUDY

Recall Dokumentopbevaring Og Fremfinding Kan Være Både Hurtig Og Effektiv

Read how one international firm securely, efficiently and sustainably retrieves critical documents at a moment’s notice.

Få mere at vide her
Recall Video

VIDEO

WHY RECALL

Who is Recall? We are about digital and physical information. Managing it. Storing it and keeping it safe.

Watch Now