LØSNINGER - HR

Når HR-ledere kæmper med tiltagende regulering og eftersyn, tilbyder Recalls løsninger redskaberne til at garantere sikkerheden af personalefiler og samtidigt opfylde både den private og offentlige sektors informationsbehov.

RECALL - LØSNINGER TIL HR-AFDELINGEN

Recall tilbyder HR-ledere gennemprøvede strategier til at fokusere på talentledelse versus administrative opgaver ved at strømline og automatisere administrationen af personalegoder, dele adgang til viden og standardisere procedurer.

  • Sikker, kontrolleret adgang til digitale og fysiske filer
  • Adgang til personlige informationer efter anmodning hvor som helst, når som helst, med mulighed for sikker distribuering af information til relevante parter
  • Mulighed for enkel elektronisk administration, oprettelse, distribuering og indsamling af formularer og politikdokumenter

DOKUMENTHÅNDTERING OG REVISIONSRAPPORTERING

Recall skabte branchens første og eneste omfattende revisionsløsning, der overholder de strengeste krav fremsat af interne og eksterne overholdelses- og tilsynsmyndigheder.

SIKKER EKSTERN LAGRING

Fra enkeltsidet dokument til digitale medier – en sikker, brandsikret ekstern lagring forbliver en central del af en omfattende løsning til advokatfirmaer og juridiske afdelinger. 

RECALL CommandIG

CommandIG er en sikker samarbejdsplatform til udveksling af information med strikse adgangsrettigheder, så følsomme personaleoplysninger kun er tilgængelige for den korrekte modtager, idet dokumenter aktivt håndteres iht. personaleafdelingens politikker for opbevaring samt love og bestemmelser.

LIVSCYKLUSBASERET INFORMATIONSSTYRING

Fra det tidspunkt, hvor et dokument oprettes eller modtages, hjælper Recall med at organisere og administrere forretningsinformation, mens der tilbydes sikker hentning på tværs af alle servicelinjer, konti og geografiske områder. 

AUTOMATISERING AF FORRETNINGSPROCESSEN

Konvertering af papir til elektroniske billeder med henblik på optimal lagring, bevaring og arbejdsgang — herunder oprettelse af PDF-filer — strømliner processerne, og gør det nemt for teams at åbne, redigere, dele og opbevare dokumenter. 

DIGITALE BILLEDDANNELSESLØSNINGER

Recalls digitale billeddannelse muliggør umiddelbar scanning af nye eller hentede papirdokumenter, og med Recalls webbaserede dokumentstyringsredskaber opnås fuld kontrol med, hvem der har adgang, og hvordan dokumenterne organiseres og indekseres.

INDHOLDADMINISTRATION FOR VIRKSOMHEDER

Indholdsadministrationssoftware for virksomheder (ECM) drevet af OnBase® kan integreres i alle arbejdsgangens applikationer mhp. at tilvejebringe webbaseret indholdsadministration, som registrerer, lagrer, administrerer og distribuerer information.

Recall Folder

RESSOURCER

Recall Video

VIDEO

TRANSFORMERENDE INFORMATIONSHÅNDTERING

Vi tilpasser os for at hjælpe dig med den voksende mængde af digital og fysisk information.

Se video

MODTAG OPDATERINGER FRA RECALL

HAR DU BRUG FOR SVAR NU?

Eller ring til +45 70 21 77 00